مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۲۹آذر
به گزارش صدخبر،‌کافه ها معمولاً نسبت به رستوران ها گزینه ارزان‌تری برای صرف یک نوشیدنی و غذاهای سبک هستند. کافه ها محیط خودمانی تری نسبت به رستوران ها داشته و در بسیاری مواقع اقتصادی تر هستند. اما درست مانند هر چیز دیگری در دنیا که نسخه لوکس دارد، کافه‌های لوکس وگران قیمت نیز در دنیا وجود دارد. شروع به کار کافه ها در گذشته ای دور از اروپا بوده است اما در مدت زمان بسیار کم کافه‌های جای خود را در بسیاری نقاط دنیا باز کردند و مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه قشر هنرمند قرار گرفتند. 
بسیاری از برندهای معروف و طراح نیز از فرصت محبوبیت کافه ها استفاده کرده و شعبه‌هایی را در نقاط مختلف دنیا با محیطی لوکس و خاص افتتاح کرده‌اند که بدون شک قیمت‌های بسیار بالایی نیز دارند.
در ادامه به معرفی برخی از لوکس‌ترین کافه‌های موجود در دنیا خواهیم پرداخت.


کافه Ralph’s Coffee در نیویورک
بعد از موفقیت بالایی که Ralph’s Coffee در توکیو بدست آورد، به تعداد شعبه‌های خود در شهرهای مختلف اضافه کرد. یکی از محبوب‌ترین شعبه‌های آن در شهر نیویورک واقع شده است. اگر نام Ralph چیزی را به یاد شما نمی‌آورد باید بدانید که رالف لارن صاحب برند معروف Polo است. Ralph’s Coffee که در خیابان پنجم نیویورک واقع شده تخصص خاصی در ارائه قهوه‌های ایتالیایی دارد. با دکور زیبای میمنیمالیستی و نورپردازی خوب به لطف پنجره بزرگی که برای این کافه در نظر گرفته شده، Ralph’s Coffee یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین کافه‌های شهر نیویورک برای صرف یک فنجان قهوه است.


کافه Gucci در توکیو
گوچی یکی از برندهای معروف و محبوب در تولید پوشاک زنانه در سرتاسر دنیا است. کافه موجود در شهر توکیوی ژاپن نیز پاتوق خانم های لوکس برای قرارهای دوستانه و کاری است. فضای کافه گوچی بزرگ و لوکس بوده و قیمت‌های موجود نیز به مراتب بیشتر از حد معمول است. برای مثال یک فنجان اسپرسو در کافه گوچی در حدود 9 دلار قیمت داشته و یک بسته کوچک شکلات با برند گوچی قیمتی معادل 30 دلار دارد. برند گوچی کار خود را از توکیو آغاز کرده و قصد دارد تا شعبه‌های دیگر خود را نیز در شهرهای مختلف دنیا راه اندازی کند.


کافه VOGUE در مسکو
 کافه VOGUE در سال 2003 در شهر مسکو، پایتخت روسیه افتتاح شد واز آن زمان تا کنون به یکی از خاص‌ترین کافه‌های موجود در شهر مسکو تبدیل شده است. غذاها و نوشیدنی‌هایی که در کافه VOGUE سرو می‌شود، درونمایه اروپایی و روسی دارند. سرآشپزهای معروفی در این کافه به سفارش‌های مشتریان رسیدگی می‌کنند. همانطور که از نام برند VOGUE مشخص است، دکور بندی و تزئینات داخلی این کافه نیز مانند نوشیدنی ها و خوراکی‌هایش خاص است. اگر قصد دارید کافه VOGUE را امتحان کنید باید انتظار گل‌های تازه بر روی میزها رومیزی‌های سفید و تازه و ظروف کریستالی و زیبا را داشته باشید.


کافه Emperio Armani در دوبی
در سال‌های اخیر نام شهر دوبی با ساختمان های لوکس و تجملاتی و مراکز خرید بزرگ خارجی گره خورده است، بنابراین جای تعجبی ندارد که برند بزرگی مانند آرمانی کافه اختصاصی خود را در دوبی مال، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های این شهر افتتاح کرده باشد. کافه آرمانی تمرکز خود را بر روی دکور ساده و منوی خاص خود گذاشته است. فضای خاص این کافه به همراه کیفیت بالا مواد اولیه مورد استفاده مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند. با وجود اینکه کافه آرمانی به گرانی دیگر کافه‌های ایتالیایی موجود نیست اما از نظر طراحی و لوکس بودن چیزی از دیگر گزینه ای موجود در این لیست کم ندارد.


کافه Roberto Cavalli در سنت تروپز
قرار گرفتن این کافه در شهر سنت تروپز در نزدیک مارسی فرانسه خود گواه بر لوکس بودن و گران قیمت بودن آن است. Roberto Cavalli که یکی دیگر آر برندهای طراح مشهور در دنیا است، اخیراً این کافه را افتتاح کرده و در طراحی داخلی آن المان‌های خود را به کار برده. مواردی که در منوی این کافه قرار گرفته نیز علاوه بر کیفیت بالا قیمت‌های نجومی نیز دارند.


کافه Bulgari در توکیو
کافه گوچی تنها کافه مشهور شهر توکیو در ژاپن نیست. کافه بزرگ بولگاری در توکیو یکی دیگر از کاف‌های لوکس در دنی است که نام برند طراح بولگاری را یدک می‌کشد. کافه بولگاری از نظر لوکس بودن در سطح بسیار بالاتر از کافه گوچی قرار می‌گیرد و به همان نسبت گران‌تر از گوچی نیز است. برای مثال، اگر یک بسته شکلات در کافه گوچی 30 دلار قیمت دارد، تنها یک تکه شکلات در کافه بولگاری در حدود 18 دلار قیمت دارد.


کافه Florian در ونیز
کافه فلوریان از اوایل قرن 18 میلادی در حال سرویس دادن به شتریان ونیزی خود بوده است. و یکی از اولین کافه‌های تاریخ محسوب می‌شود که اجازه کار کردن زنان را در داخل کافه می‌داده است. در واقع کافه فلوریان یک کافه – موزه است. با وارد شدن به این کافه اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند طراحی قدیمی و تاریخی سقف و دیوارها در کنار تابلوهای هنری متعدد و قدیمی موجود با نور پردازی ملایم است. اگر در کنار علاقه به مکان‌های تاریخی اهل نوشیدن قهوه‌های ایتالیایی اصیل هستید، کافه فلوریان می تاوند بهترین گزینه برای شما باشد.



منبع: بازار خبر
۹۳/۰۹/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی