مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۲۹ارديبهشت

مرسدس بنز با استفاده از یک نرم افزار توانست ارتباط هوشمندانه‌ای بین ساعت هوشمند اپل و وسایل نقلیه مرسدس بنز ایجاد کند.

 این نرم‌افزار ام بی کامپنین (MB Companion) نام دارد و به مشتریان مرسدس بنز این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق ساعت اپل یا ایفون خود مسیرها را براحتی جستجو کنند. این نرم‌افزار همچنین مسیری را که باید پیاده طی شود تا به ماشین رسید یا از ماشین به مقصد نهایی رسید را در اختیار صاحب خود می‌گذارد.

مسیری که راننده آن را روی ساعت اپل خود انتخاب می‌کند به محض استارت زدن به صورت آنلاین به خودرو فرستاده می‌شود. بعد از آن راننده بر روی سیستم ناوبری خودرو مسیرهای مطمئن به سمت مقصد خود را مشاهده می‌کند و هنگامی که راننده از ماشین پیاده می‌شود ساعت اپل به او می‌گوید که باید دقیقا تا کجا قدم بزند تا به مقصد نهایی برسد.

تا پاییز امسال مرسدس بنزهای کلاس C و S قادر خواهند بود از این نرم افزار بهره ببرند. در آینده نزدیک مابقی مدل‌ها نیز برای استفاده از این تکنولوژی آماده می‌شوند. تا آن زمان ام بی کامپنین اطلاعاتی همچون میزان سوخت، مصافت طی شده، شرایط جوی و ... را نیز می‌تواند در اختیار صاحبان مرسدس بنز بگذارد.

این نرم افزار حاصل کار مشترک مرکز مطالعات مرسدس بنز در آمریکای شمالی واقع در سیلیکون ولی و کارشناسان دایملر است.

 

۹۴/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی