مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۲۹ارديبهشت
در حال حاضر، بسیار مردم از گوشی آی فون استفاده می کنند. قیمت گوشی های آی فون در مقایسه با گوشی های مارک دیگر کماکان گران است. اما در سراسر جهان گوشهای دیگری نیز وجود دارد که قیمت آنها برای مصرف کنندگان معمولی باورنکردنی است. باهم با این گوشی های گران قمیت آشنا شدیم!


گوشی اندروید Gresso Radical؛ 2500 دلار 

این گوشی از آلیاژ بسیار محکم تیتانیوم ساخته شده که اغلب در صنایع جوی (aerospace industry) و برای تولید ایمپلنت های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. لوگوی در جلوی این گوشی هوشمند وجود دارد که جنس آن از تیتانیوم سفید یا تیتانیوم معمولی طلایی ساخته شده است. سخت افزار این گوشی زیاد تاثیر گذار نیست، پردازنده چهار هسته ای SoC تنظیم شده بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز، دوربین 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از 2 سیم کارت که البته برای دستگاه ای در این سبک تولید کاملا معمولی است. قیمت این گوشی از 2500 تا 3000 دلار بستگی به جنس لوگوی آن متفاوت است. 

گران ترین گوشی های جهان+عکس

گوشی اندروید Tonino Lamborghini Antares؛ 4000 دلار 

Lamborghini Antares از فلزی ضد زنگ و در برخی محل ها چرم ساخته شده و با سخت افزار چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی SoC، دو گیگا بایت حافظه رم و ساخته شده در آمپلی فایر های یاماها عرضه شده است. جعبه ای که این دستگاه در آن قرار دارد نیز با طراحی فوق العاده زیبا و هنری کار شده است. گوشی هوشمند Tonino Lamborghini Antares با قیمت 4000 دلار قابل تهیه است، دلیل این قیمت پایین! استفاده نشدن از الماس در ساخت این تلفن است. 

گران ترین گوشی های جهان+عکس


گوشی Tag Heuer Meridiist Infinite؛ 5000 دلار 

این دستگاه عجیب با یک لایه فتوولتائیک بر روی صفحه نمایش همراه شده است که تمام نور های طبیعی و مصنوعی را تبدیل به شارژ برای گوشی می کند. این ویژگی بسیار جالب و کارآمد است. گوشی Meridiist Infinite از تیتانیوم، لایه ای لاستیکی مانند و کربن ساخته شده است. تنها 1911 واحد از این دستگاه جالب و نفیس تولید شده که با برداشتن هزینه ای به اندازه 5000 دلار شما را دارای یک گوشی با 2.4 اینچ صفحه نمایش، 5 مگاپیکسل دوربین و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می کند. 

گران ترین گوشی های جهان+عکس


گوشی اندروید Mobiado Grand Touch Executive؛ 6500 دلار 

مواد به کار رفته در این تلفن ترکیبی از چند چوب و سنگ های گران قیمت است، از جمله آن ها می توان به چوب درخت آبنوس، سنگ مرمر و گرانیت نام برد. برای مکانیزم ایجکت کردن و جایگذاری سیم کارت در این دستگاه تحسین بر انگیز است. دستگاه لوکس و زیبای Mobiado با قیمتی در حدود 5000 دلار دوست دارد حسابی جیب شما را خالی کند و قطعا شما را از دستگاه هایی مثل سامسونگ و آیفون دور کند 

گران ترین گوشی های جهان+عکس


اپل آیفون 4 (نسخه تاریخی)؛ 67,000 دلار 

در ساخت بدنه پشتی این دستگاه از دندان یک تی رکس واقعی استفاده شده و خود بدنه پشتی از سنگ کمیاب meteoritic ساخته شده است. هر دو بخش یعنی دندان و سنگ میتوریتیک از آریزون بدست آمده اند و 65 میلیون سال قدمت دارند. لایه ای از الماس گرداگرد در کناره های این آیفون به کار رفته در حالی که لوگوی خود اپل در پشت دستگاه از پلاتین و الماس خالص طراحی و ساخته شده است. تنها 10 واحد از این گوشی تولید شده که هر کدام از آن ها 67,200 دلار قیمت دارد. 

گران ترین گوشی های جهان+عکس


گوشی اندروید Nardin Chairman؛ 100,000 دلار 

Nardin Chairman توسط شرکت ساعت ساز معروف سوئیسی ساخت شده که متخصص ساخت ساعت های لوکس و بسیار گران مکانیکی است. همانطور که در تصویر نیز مشخص است دکمه های این گوشی نیز از ساعت ها الهام گرفته شده و این ساعت مکانیکی سه دکمه زیبا در کناره ها دارد. در بخش سخت افزاری نکته ای جالب وجود ندارد، این گوشی هوشمند به پردازنده ای از I.MX مجهز شده و یک نسخه غیر اختصاصی از اندروید را اجرا می کند. جالب است که این گوشی هوشمند از یک سنسور اثر انگشت خوان نیز بهره می برد. این گجت لوکس در چندین نسخه متفاوت وجود دارد که گران ترین آن 100,000 دلار قیمت دارد چرا که از 3000 الماس با دست برش داده شده پوشیده شده است. 

گران ترین گوشی های جهان+عکس


گوشی اندروید Jardin Secret؛ 120,000 دلار 

این گوشی مخصوص خانمها ساخته شده است. مجموعه گوشی های Jardin Secret از 12 نوع دستگاه اندرویدی متشکل شده است که بیشتر آن ها از پوسته هایی از الماس، چرم سوسمار یا دکمه هایی از شیشه و سرامیک تزیین شده است. نسخه Black Insane با قیمتی در حدود 120,000 دلار گران ترین گوشی این مجموعه محسوب می شود که از جواهری همچون 75 الماس سفید باگت برش، دکمه ها ی از طلای سفید و چرم لاستیکی پوست تمساح ساخته شده است. 

گران ترین گوشی های جهان+عکس


اپل آیفون 5 نسخه الماس سیاه؛ 16,700,000 دلار 

قیمت را درست خواندید این گران ترین دستگاه لیست ما است و در حقیقت گران ترین گوشی سفارشی از آیفون است که تاکنون وجود داشته است. قیمت این دستگاه در حدود 16.7 میلیون دلار است، اما چرا؟ دکمه خانگی این آیفون 5 با الماس سیاه 26 قیراط جایگزین شده، الماس سیاه را اگر بشناسید به آن "carbonados" نیز گفته می شود و به این نام نیز شهرت دارد و یکی از کمیاب ترین و سخت ترین مواد معدنی در سیاره ما است. در کنار این صفحه خانگی بسیار مجلل، در این گوشی هوشمند فوق لوکس از 600 قطعه الماس دیگر و 135 گرم طلای 24 عیار استفاده شده است.

گران ترین گوشی های جهان+عکس
۹۴/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی