مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۰۵مرداد

پیچیدگی ها و طراحی کلی اوتلانس ورتکس به واقع مسحور کننده است. هنگامی که به ظاهر برس خورده و عناصر فولادی جلا خورده آن نگاه می کنید، در می یابید با چیزی فراتر از یک ساعت ساده مواجه هستید.

 ساعت شیک و فوق العاده جذاب اوتلانس ورتکس دارای شش کریستال یاقوت مقاوم در برابر خراش سه یعدی است که در بدنه ای شگفت انگیز از جنس تیتانیوم قرار گرفته اند. این ساعت جالب توجه به صورت محدود و به تعداد 88 عدد تولید می شود و بدون تردید هدفی جز جلب توجه ندارند.

 اوتلانس ورتکس تا عمق 30 متر در برابر آب مقاوم است و به موتور سوئیسی HLR2.0 با 92 سنگ قیمتی، فرکانس مکانیزم 21,600 vph، و ذخیره نیرو 40 ساعت مجهز شده است.


روتور این ساعت از طلای سفید 18 عیار ساخته شده است. عملکردهای اوتلانس ورتکس که ساعتی با صفحه اسکلتی است شامل ساعت، دقیقه رتروگراد و یک نشان دهنده ذخیره نیرو می شود. نشانگر ساعت اوتلانس ورتکس در قابی فلزی با پوشش گالوانیک رادیوم سیاه، نشانگر دقیقه به صورت نیم دایره و نشانگر ذخیره نیرو در سمت راست آن قرار گرفته اند.


پیچیدگی ها و طراحی کلی اوتلانس ورتکس به واقع مسحور کننده است. هنگامی که به ظاهر برس خورده و عناصر فولادی جلا خورده آن نگاه می کنید، در می یابید با چیزی فراتر از یک ساعت ساده مواجه هستید. طراحی ورتکس آینده نگر و در عین حال کمینه گرا است و هر کجا که حضور داشته باشید زیبایی خود را به رخ دیگران خواهد کشید.


بندی از جنس چرم تمساح لویزیانا این مجموعه را تکمیل می کند که با دوخت قرمز یا مشکی در دسترس است.

 

 

۹۴/۰۵/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی