مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۱۶مهر

 این کلبه درختی زیبا به سبک هابیت‌ها ساخته و طراحی شده است. در تزئین و طراحی این کلبه درختی زیبا از علائم زبان اِلویش و یادگاری‌های دنیای هابیت‌ها استفاده شده است. برای مثال می‌توان به درب کوچک دایره‌ای کلبه درختی اشاره کرد که به شکلی هنرمندانه ساخته شده است.
 
برای ورود به این کلبه البته نیازی نیست که جادوگر، اِلف یا ترول باشید؛ کافی است پول آن را پرداخت کنید!

علاقه‌مندان به کتاب‌های ارباب حلقه‌های جی.آر.آر. تالکین و سه گانه‌ مشهور پیتر جکسون می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی مورد نظر مانند «بیلبو باگینزها» زندگی کنند. البته باید اعتراف کرد که این کلبه درختی از کلبه ساخته شده در فیلم به مراتب لوکس‌تر است.
 
این کلبه درختی حدودا در ارتفاع 5 متری از سطح زمین قرار دارد. این مهمانخانه‌ در داکوتای جنوبی ساخته شده و طرح کلی آن برگرفته از «سرزمین میانی» (نام یکی از سرزمین‌هایی تخیلی ارباب حلقه‌ها) است.
 
کلبه درختی هابیت‌ها در منطقه «بلک هیلز» ساخته شده است. این منطقه از جذابیت گردشگری بالایی برخوردار است.  علاقه‌مندان به ارباب حلقه‌ها می‌توانند بسته‌ی «شتو دِسولِی» را رزرو کنند، زیرا کلبه درختی بخشی از این بسته محسوب می‌شود.
 
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرادید، مساحت کلی کلبه درختی 37 متر مربع بوده که بین دو درخت کاج ساخته شده است. در این کلبه درختی، شومینه گازی، کولر، یخچال، تلویزیون و تختخواب تعبیه شده است. بازدیدکنندگان کلبه درختی هابیت‌ها می‌توانند هنگام آشپزی یا گردش در اتاق کفش‌های پشمی هابیت‌ها را پا کنند.
 
گفتنی است کلبه درختی هابیت‌ها و مجموعه شَتو دسولی در مجموع می‌تواند پذیرای 16 نفر باشد. مساحت کلبه شتو دسولی حدود 380 متر مربع است. این ساختمان از دو ساختمان مجزا تشکیل شده که حمام آب گرمِ آن خاطره‌ای ماندنی را برای شما تداعی خواهد کرد.
 
حداقل زمان اجاره این مجموعه سه شب است که نرخ آن در فصول مختلف با هم تفاوت دارد. هزینه اجاره هر شب در تابستان معادل 675 دلار (حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان)، در زمستان 595 دلار (حدود دو میلیون تومان) و در زمان کریسمس نیز 650 دلار (حدود دو میلیون و دویست هزار تومان) است. این مبالغ می‌تواند در زمان برگزاری مراسم ویژه نظیر مسابقات موتورسواری اِسترجیس بالاتر هم برود.
 
آقای ماک می‌گوید که حدود 20 سال است که همراه با همسرش در این حرفه مشغول به کار است. او می‌گوید که برای ساخت کلبه درختی حدود 70 هزار دلار هزینه کرده‌اند و سعی کردند که آن را به شکل کلبه‌ی هابیت‌ها درآورند. او در آخر می‌گوید: «همه می‌توانند در هتل‌ اقامت کنند، اما حالا دیگر همه دنبال یک تجربه منحصر به فرد هستند.»

۹۴/۰۷/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی