مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۱۵۸ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰آذر


مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۰آذر

مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۰آذر
مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۰آذر
مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۰آذر

وقتی پایان سال میلادی نزدیک می شود انواع و اقسام مجله ها و رسانه ها «برترین خودروی سال» معرفی می کنند. اما خودروی سال اروپا را یک پانل هفت زبانه از هفت کشور مختلف تعیین می کنند

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹آذر


تبلیغات خودرو در زمان اتحاد جماهیر شوروی + عکس

همانطور که می دانید، تبلیغات یک عنصر مهم در تجارت و فروش است.

خودروهای زمان شوروی نیز تبلیغات های منحصربفرد خودشان را داشته اند. توجه شما را به خواندن و دیدن تصاویر تبلیغاتی اتومبیل های ساخت اتحاد جماهیر شوروی جلب می کنیم.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹آذر

 هنسی طی یکی از برنامه های جدید ارتقا خودرو خود به سراغ فورد F-150 مدل 2015 رفته و همانند گذشته در نهایت محصولی فوق العاده را معرفی کرده است. دست پرورده جدید هنسی بر پایه فورد F-150 FX4 سوپر کرو شکل گرفته و این شرکت هر آن چه که برای عبور از مسیرهای مختلف نیاز دارید را به آن افزوده است. 

هنسی ولوسی‌رپتور 600 سوپرشارژد 2015

 هنسی ولوسی رپتور 600 سوپرشارژد 2015 نسبت به مدل اصلی این وانت پیک آپ حدود 317 کیلوگرم سبک‌تر است و پیشرانه آن توانایی تولید 600 اسب بخار نیرو را دارد. هنسی ولوسی رپتور 600 به پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار مجهز شده است. انژکتورهای سوخت ارتقا یافته، سیستم مکش هوا با فشار بالا، اگزوزی از فولاد ضد زنگ و مدیریت پیشرانه با تنظیمات جدید به همراه سوپرشارژر از عوامل موثر در افزایش توان خروجی پیشرانه بوده اند. 

هنسی ولوسی‌رپتور 600 سوپرشارژد 2015

در نمای ظاهری نیز به روز رسانی های مختلفی در هنسی ولوسی رپتور 600 سوپرشارژد صورت گرفته که از آن جمله می توان به تایرهای 33 اینچی بی‌اف گودریچ که رینگ های 17 اینچی سفارشی هنسی را احاطه کرده اند، چراغ های LED سفارشی روی سقف، دیسک های ترمز برمبو، سپرهای جدید جلو و عقب، وینچ جلو و جلو پنجره جدید با نشان هنسی اشاره کرد.

تنها 500 دستگاه هنسی ولوسی رپتور 600 سوپرشارژد تولید خواهد شد و قیمت پایه برای آن 73 هزار و 500 دلار در نظر گرفته شده است.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹آذر


پس از عربستان، عراق و کویت این بار نوبت ایران بود که بهای نفت خود را کاهش دهد. این مساله‌ در کنار احتمال جنگ قیمت بین تولید‌کنندگان نفت موجب شد شاخص‌های هر دو نوع نفت همچنان زیر 60 دلار نوسان کنند.

در این بین، وزیر نفت کشورمان، بیژن زنگنه اعلام کرد که افت بهای نفت در ابتدا تنها به دلیل مازاد عرضه رخ داد اما تداوم روند کاهشی یک توطئه سیاسی همراه با افراط و تفریط است. 
روز گذشته تا لحظه تنظیم این گزارش بهای نفت برنت با بیش از 80 سنت کاهش در کانال 59 دلار نوسان کرد، هر بشکه نفت خام آمریکا نیز با بیش از یک دلار کاهش نسبت به روز پیش از آن حدود 55 دلار معامله شد. در این بین، براساس سایت رسمی اوپک بهای سبد نفتی این سازمان نیز روز سه شنبه با 2 دلار افت نسبت به روز پیش از آن به 91/55 دلار به ازای هر بشکه رسید.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹آذر

به دنبال انتشار گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به 21 آذر ماه سال جاری لبنیات، گوشت قرمز، چای و روغن نباتی و قند و شکر بدون تغییر قیمت، تخم مرغ، حبوب و میوه های تازه با افزایش قیمت و برنج، سبزی های تازه و گوشت مرغ با کاهش قیمت همراه بود.

لبنیات و تخم مرغ
در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات قیمت پنیر غیر پاستوریزه نسبت به هفته قبل معادل 0.5 درصد کاهش داشت و بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود. تخم مرغ معادل 4.1 درصد افزایش یافت و شانه ای 83 هزار تا 109 هزار ریال فروش می رفت.


مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹آذر
به گزارش صدخبر،‌کافه ها معمولاً نسبت به رستوران ها گزینه ارزان‌تری برای صرف یک نوشیدنی و غذاهای سبک هستند. کافه ها محیط خودمانی تری نسبت به رستوران ها داشته و در بسیاری مواقع اقتصادی تر هستند. اما درست مانند هر چیز دیگری در دنیا که نسخه لوکس دارد، کافه‌های لوکس وگران قیمت نیز در دنیا وجود دارد. شروع به کار کافه ها در گذشته ای دور از اروپا بوده است اما در مدت زمان بسیار کم کافه‌های جای خود را در بسیاری نقاط دنیا باز کردند و مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه قشر هنرمند قرار گرفتند. 
بسیاری از برندهای معروف و طراح نیز از فرصت محبوبیت کافه ها استفاده کرده و شعبه‌هایی را در نقاط مختلف دنیا با محیطی لوکس و خاص افتتاح کرده‌اند که بدون شک قیمت‌های بسیار بالایی نیز دارند.
در ادامه به معرفی برخی از لوکس‌ترین کافه‌های موجود در دنیا خواهیم پرداخت.
مجله خبری اینترنتی گیلان