مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۷۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹ارديبهشت

حسین هدایتی که مشتری پر و پا قرص پرسپولیس است و امروز نیز در مزایده چهارم شرکت کرده، روز گذشته نشست خبری برگزار کرد.

هدایتی در این نشست اسنادی نشان خبرنگاران - که حضور پرشوری در این مراسم داشتند - داد تا ثابت کند بدهی زیادی به بانک ها ندارد و به ناحق در مزایده سوم او را بازنده اعلام کردند.

اسناد هدایتی اما به اندازه ساعتش مورد توجه حاضران در نشست قرار نگرفت و خیلی ها به دنبال این بودند که بدانند ساعت گرانقیمت هدایتی چقدر می ارزد! اهمیت این سوژه به قدری بوده که حتی نظر عکاسان را نیز به خود جلب کرد.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹ارديبهشت

مرسدس بنز با استفاده از یک نرم افزار توانست ارتباط هوشمندانه‌ای بین ساعت هوشمند اپل و وسایل نقلیه مرسدس بنز ایجاد کند.

 این نرم‌افزار ام بی کامپنین (MB Companion) نام دارد و به مشتریان مرسدس بنز این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق ساعت اپل یا ایفون خود مسیرها را براحتی جستجو کنند. این نرم‌افزار همچنین مسیری را که باید پیاده طی شود تا به ماشین رسید یا از ماشین به مقصد نهایی رسید را در اختیار صاحب خود می‌گذارد.

مسیری که راننده آن را روی ساعت اپل خود انتخاب می‌کند به محض استارت زدن به صورت آنلاین به خودرو فرستاده می‌شود. بعد از آن راننده بر روی سیستم ناوبری خودرو مسیرهای مطمئن به سمت مقصد خود را مشاهده می‌کند و هنگامی که راننده از ماشین پیاده می‌شود ساعت اپل به او می‌گوید که باید دقیقا تا کجا قدم بزند تا به مقصد نهایی برسد.

تا پاییز امسال مرسدس بنزهای کلاس C و S قادر خواهند بود از این نرم افزار بهره ببرند. در آینده نزدیک مابقی مدل‌ها نیز برای استفاده از این تکنولوژی آماده می‌شوند. تا آن زمان ام بی کامپنین اطلاعاتی همچون میزان سوخت، مصافت طی شده، شرایط جوی و ... را نیز می‌تواند در اختیار صاحبان مرسدس بنز بگذارد.

این نرم افزار حاصل کار مشترک مرکز مطالعات مرسدس بنز در آمریکای شمالی واقع در سیلیکون ولی و کارشناسان دایملر است.

 

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹ارديبهشت

رونی بروئر آمریکایی در طی مدتی کمتر از 2 سال توانست 180 کیلو از وزن خود را کاهش دهد.

به گزارش سی ان ان بروئر دو سال پیش 300 کیلو وزن داشت اما به کمک استاد خود و با تشویق های او توانست در مدت 23 ماه 180 کیلو از وزن خود را کاهش دهد.

او قصد دارد به ورزش و روند کاهش وزن ادامه دهد. بروئر در دو سال گذشته تمام مراحل کاهش وزن خود را در صفحه فیسبوک به اشتراک گذاشته است.

 

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹ارديبهشت
در حال حاضر، بسیار مردم از گوشی آی فون استفاده می کنند. قیمت گوشی های آی فون در مقایسه با گوشی های مارک دیگر کماکان گران است. اما در سراسر جهان گوشهای دیگری نیز وجود دارد که قیمت آنها برای مصرف کنندگان معمولی باورنکردنی است. باهم با این گوشی های گران قمیت آشنا شدیم!


گوشی اندروید Gresso Radical؛ 2500 دلار 

این گوشی از آلیاژ بسیار محکم تیتانیوم ساخته شده که اغلب در صنایع جوی (aerospace industry) و برای تولید ایمپلنت های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. لوگوی در جلوی این گوشی هوشمند وجود دارد که جنس آن از تیتانیوم سفید یا تیتانیوم معمولی طلایی ساخته شده است. سخت افزار این گوشی زیاد تاثیر گذار نیست، پردازنده چهار هسته ای SoC تنظیم شده بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز، دوربین 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از 2 سیم کارت که البته برای دستگاه ای در این سبک تولید کاملا معمولی است. قیمت این گوشی از 2500 تا 3000 دلار بستگی به جنس لوگوی آن متفاوت است. 

گران ترین گوشی های جهان+عکس
مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹ارديبهشت

بی ام و M4 کوپه مدل 2015 ساخت کشور آلمان است.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹ارديبهشت

اندی روبین (Andy Rubin) در سال 2004 تماسی فوری با دوست خود استیو پرلمن (Steve Perlman) می گیرد. او برای پرلمن توضیح می دهد که استارتاپ، یعنی اندروید در خطر است. روبین هیچ گاه فکر نمی کرد دوباره مجبور به پول گرفتن از دوستش شود، اما این بار شرایط وخیم تر از گذشته است. پول نقد اندروید که کارش ساخت نرم افزار برای گوشی است، تمام می شود و سرمایه گذاران دیگر حاضر نیستند به این استارتاپ پول بدهند.



پرلمن موافقت می کند در اسرع وقت پولی دراختیار دوستش قرار دهد. روبین با نگرانی به او می گوید: «شاید اگر کمی زودتر بدهی بهتر باشد». روبین با صاحب دفتر مشکل پیدا کرده و نمی تواند هزینه اجاره آنجا را بپردازد؛ صاحب دفتر به او می گوید در صورتی که نتواند زودتر پول بدهد باید آنجا را ترک کند.

اندروید چگونه ظهور کرد؟
مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۹ارديبهشت

تنها چند درصد از مردم جهان می‌توانند بدون هیچ مشکلی وارد این هتل‌ها شوند و چند روزی در آن اقامت داشته باشند. بین هتل‌های پنج ستاره جهان، تعدادی بسیار لوکس و دیدنی هستند و شاید بتوان لقب «پنج ستاره‌ی هتل‌های پنج ستاره» را به آن‌ها داد.

به گزارش سی‌ان‌ان، نوع سرویس‌دهی و امکانات هتل برای درجه یک هتل بی‌شک مهم است. اما در اینجا، علاوه بر تمام موارد و فاکتورهای یک هتل پنج ستاره، قدمت و سابقه آن هتل نیز در نظر گرفته می‌شود. در ادامه با 10 هتل لوکس و باسابقه آشنا خواهید شد.
 
هتل کاخ تاج‌محل – بمبئی
این هتل در سال 1903 در شهر بمبئی ساخته شد و در آن روزها اولین بنای مهم کنار آب شهر بمبئی بود. این هتل اولین هتلی در هندوستان بود که آسانسور داشت. هتل کاخ تاج‌محل یکی از زیباترین هتل‌های جهان است. زیبایی خارق‌العاده، خدمات بی‌نظیر و شکوه آن منحصر به فرد است. این هتل دارای 560 اتاق و 44 سوئیت بوده و آمار خدمه آن به 1500 نفر می‌رسد. در سال ۲۰۰۸ میلادی به این هتل بر اثر یک رشته عملیات تروریستی در بمبئی خسارات عمده‌ای وارد شد، با این حال، همچنان یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگران خارجی است. گفته می‌شود که باراک اوباما در جریان سفرش به هند در سال 2010 در این هتل اقامت داشت.

 

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۷ارديبهشت

فورد موستانگ مدل 2016 ساخت کشور آمریکا است.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۷ارديبهشت

"جواد خیابانی" گزارشگر و مجری ورزشی صدا و سیمای ایران با ماشین شخصی اش در جشن بزرگ مبعث در رامیان حضور پیدا کرد.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۷ارديبهشت


بسیاری از افرادی که از روی اجبار یا برای محافظت از چشمان خود از عینک استفاده می‌کنند شاید هیچگاه باور نکنند که این وسیله می‌تواند با قیمتی حدود 18 میلیون تومان هم فروخته شود. در حالی که بخش عمده‌ای از عینک‌ها از چین وارد می‌شوند و در مقابل دیگر عینک‌ها با قیمت بسیار پایینی فروخته می‌شوند.

استفاده از عینک، چه طبی و چه آفتابی در مرحله اول برای محافظت از چشم و بهبود بینایی مورد توجه قرار می‌گیرد اما همین کالا می‌تواند جنبه کالای لوکس پیدا کند بعضا با قیمت‌های نجومی به فروش برسد.

مجله خبری اینترنتی گیلان