مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۹۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱خرداد
به رغم ممنوعیت حضور بانوان برای حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی در بازی والیبال ایران و آمریکا، گروهی تماشاگر خانم در این محل حضور یافتند.

 

در مجموع 10 بانو در ورزشگاه حضور داشتند. شخصی که در تصویر پرچم ایران را به دوش دارد ایرانی است اما پاسپورت ایتالیایی داشته و از طرف سفارت ایتالیا در این مسابقات حضور دارد.

 

یکی از بانوان نیز خبرنگار بوده و بانوی دیگر حاضر در سالن نیز همسر سرکنسول روسیه در ایران است، 7 نفر بانوی دیگر نیز از کارمندان فدراسیون هستند.

 

بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی والیبال ایران و آمریکا

 

مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد

فولکس واگن از ون جدید خود رونمایی کرد. تصاویری از این ون سفری مشاهده می‌کنید:


مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد
هر کاری که از یک PC بر می آید را میتوان از یک گوشی هوشمند نیز توقع داشت. از همین روی میتوان به خوبی منتظر ورود هکر ها به گوشی هوشمند و همچنین آلوده شدن آن به بد افزارها نیز بود. به ویژه آنکه طی یکسال گذشته آنتی ویروس های موبایل نشان داده اند که چندان از پس صیانت و حفاظت هوشمند ها بر نمی آیند. در چنین جایی است که داشتن یک فایروال قوی بر روی گوشی هوشمند میتواند راه گشا باشد.

گوشی هوشمند شما به همان اندازه PC شما و حتی بیشتر در معرض حمله هکرها و بد افزارها قرار دارد. در واقع بد افزارهای موبایل از ژوئن 2000 شروع به کار کردند اما اولین بد افزار تروجان برای اندروید در سال 2010 توسط کسپرسکی مشاهده و کشف شد.

آنچه همه کارشناسان برای صیانت و حفاظت از داده ها و حمله هکرها و بد افزارها پیشنهاد میدهند در اولین قدم نصب یک آنتی ویروس و یک فایروال است و همین موضوع در مورد گوشی های هوشمند نیز صدق میکند. در نتیجه ما امروز سه نمونه از بهترین فایروال های موجود برای گوشی های اندروید را به شما معرفی میکنیم:

سه فایروال قدرتمند رایگان برای گوشی های اندروید
مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد
نانسی و دونالد فیدرستون زوجی خوشبخت هستند که در طول زندگی مشترک ۳۵ ساله خود، هر روز مثل هم لباس پوشیده اند. خانم فیدرستون که به حرفه خیاطی مشغول است، تاکنون ۶۰۰ جفت لباس یک شکل برای خود و همسرش دوخته است. او میگوید: "ما با این کار میخواهیم نهایت نزدیکیمان به یکدیگر را نشان دهیم.
 
بعضی اوقات که همسرم برای کار به خارج از شهر میرود، با هم تماس می گیریم و توافق میکنیم که چه لباسی بپوشیم." به گفته آقای فیدرستون، این زوج در اولین روز ملاقاتشان با یکدیگر ازدواج کردند و طی این ۳۵ سال، زندگی بسیار خوبی را با هم گذرانده اند.


 با حال تربن زن و شوهر دنیا
مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد

وقتی خودرویی عالی و باکیفیت بالا می‌سازید، ممکن است شایسته رسیدن به موفقیت باشد، ولی لزوما به این مقصود نخواهد رسید. بازار اتومبیل در گذشته و حال، پُر از محصولات خارق‌العاده‌ای بوده است که به‌وسیله خریداران با بی‌اعتنایی روبه‌رو شده‌اند.

 برای آنکه درک بهتری از این موضوع ایجاد شود، در ادامه نمونه‌ای از بهترین خودروهای امروزی را مرور می‌کنیم که کمتر کسی برای خرید به سراغ آنها می‌رود.در بازار جهانی هرکدام از این سدان‌ها، کوپه‌ها، مدل‌های اسپرت و واگن‌ها شایسته آمار بهتری در زمینه فروش هستند، ولی به دلایل مختلف، با بی‌مهری مشتریان بازار خودرو مواجه شده‌اند. هرچند گزینه مناسبی برای خرید خودرویی فوق‌العاده هستند.

بی‌ام‌و سری 3 واگن اسپرت


فهرست را با استیشن واگن شروع می‌کنیم. خودروهای سری 3 با داشتن مرکز ثقلی پایین‌تر نسبت به یک شاسی‌بلند یا کراس‌اور، از لحاظ هندلینگ با سدان اسپرت قابل‌مقایسه هستند و در همین حال، فضای حمل وسایل اضافه‌ای که در خود دارند، آنها را از لحاظ کاربردی در مرتبه‌ای بالاتر قرار می‌دهد. خریداران حتی وقتی با یک نمونه عالی مانند «بی‌ام‌و» سری 3 اسپرت واگن مواجه می‌شوند، راه خود را به سمت مدلی مانند 1X کج می‌کنند. خودرویی که سری 3 واگن را به نسبت 5 به 1 در بازار پشت‌سر گذاشته است. «بی‌ام‌و» خودروهای سری 3 خود را به دو صورت ارائه می‌کند: مدل i 328 با پیشرانه بنزینی و مدل d 328 با پیشرانه دیزلی. هر دو این مدل‌ها عنوان «ایکس‌درایو» را به دنبال نام خود دارند و تنها به صورت 2 دیفرانسیل به فروش می‌رسند. i 328 از موتور آشنای «بی‌ام‌و»، یعنی 2 لیتری توربو 4 سیلندر با 240 اسب‌بخار و 345 نیوتن‌متر استفاده می‌کند و همراه با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک (تنها گزینه انتقال قدرت در این مدل)، سرعت 96/6 کیلومتر بر ساعت را در زمان 5/8 ثانیه ثبت می‌کند. این درحالی است که مدل d 328 از یک موتور توربو دیزل با همان حجم استفاده می‌کند که مهم‌ترین مشخصه آن، مصرف سوخت بهتر آن است. این واگن در هر زمینه‌ای به جز فروش، یک «بَرنده» به حساب می‌آید. فروش این خودرو در سال 2014 میلادی تنها 3687 دستگاه بوده است.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد

موزه لوور (پاریس)، بیشترین بازدیدکننده جهان را به خود اختصاص داده است. موزه لوور پاریس 9.3 میلیون نفر را در سال 2014 جذب کرد. این موزه در سال 1793 میلادی تاسیس شد و هم اکنون بیش از 35 هزار اثر را در خود نگهداری می کند.
به گزارش روزنامه النهار چاپ بیروت، به تازگی فهرست 10 موزه پربازدید جهان در سال 2014 منتشر شده است. این موزه ها در کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، کره جنوبی وجود دارند. 

فهرست 10 موزه پربازدید جهان به این شرح است:


1- موزه لوور (پاریس)، بیشترین بازدیدکننده جهان را به خود اختصاص داده است. موزه لوور پاریس 9.3 میلیون نفر را در سال 2014 جذب کرد. این موزه در سال 1793 میلادی تاسیس شد و هم اکنون بیش از 35 هزار اثر را در خود نگهداری می کند.


مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد

هر ساله هزاران نفر در این مسابقه شرکت می کنند و تلاش می نمایند تا رتبه نخست را در دسته بندی های مختلف به خود اختصاص دهند. حیوانات، انسان ها، سفر، ساختمان ها، طلوع خورشید و … از جمله شاخه هایی هستند که شرکت کنندگان باید در آنها به رقابت با یکدیگر بپردازند.

به تازگی نتایج سال ۲۰۱۵ این مسابقه اعلام شده است و داوران بهترین عکس های فرستاده شده را گلچین کرده اند. در ادامه مطلب می توانید برخی از تصاویر برتر این رویداد را مشاهده کنید.

 

Michal Koralewski – رتبه اول در شاخه بهترین عکاس سال

David Craik – رتبه دوم در شاخه بهترین عکاس سال

Yvonne Lu – رتبه سوم در شاخه بهترین عکاس سال



مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد
مجله خبری اینترنتی گیلان
۳۱خرداد
مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸خرداد

مجله خبری اینترنتی گیلان