مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۴۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۸مرداد


در مورد جایگاه آتی فون در لاین در سیاست آلمان گمانه‌زنی‌های بسیاری وجود دارد. برخی او را جانشین احتمالی و آینده آنگلا مرکل ارزیابی می‌کنند، اما اگر آنگلا مرکل بار دیگر کاندیدای صدراعظمی شود این ارزیابی درست نخواهد بود.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸مرداد


 اگر در گذشته بشر برای ساخت و ساز بیشتر چاره‌ای جز حرکت بر روی زمین نداشت حالا کار به جایی رسیده که نوک ابرسازه‌های ساخت دست بشر از دل ابرها نیز عبور می‌کند. معمولا برای ساخت یک آسمانخراش، طرح‌های مختلفی از مدت‌ها قبل که حتی می‌تواند به سال‌ها پیش نیز بازگردد مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. از این رو باید گفت آسمانخراش‌هایی که در آینده ساخته می‌شوند، هرچند هم اکنون در حد حرف و ایده هستند اما طرح اصلی آنها بارها مورد مطالعه قرار گرفته و با مهیا شدن امور، کار ساخت آنها آغاز می‌شود. در این گزارش ابرسازه‌هایی معرفی می‌شود که به عقیده مهندسان شهرسازی، پس از ساخته شدن عملا تعریفی نوین از ابرسازه‌سازی ارائه می‌کنند.

-النور (مراکش)

 این آسمانخراش ارتفاعی درحدود 540 متر دارد. کل این سازه در 114 طبقه و در کازابلانکای مراکش ساخته می‌شود. اما انتخاب ارتفاع 540 متری بی‌دلیل نبوده است. در واقع گروه طراحی کننده این آسمانخراش تلاش کرده که با انتخاب این عدد دنیا را به یاد عدد 54 بیندازد، یعنی شمار کشورهای آفریقایی. در این ابرسازه یک هتل 7 ستاره نیز ساخته می‌شود. همچنین گالری بزرگ هنری، مجموعه استخر، سونا و جکوزی، رستوران‌های لوکسی که در آنها غذاهای مختلف سراسر جهان طبخ می‌شود و در نهایت بوتیک‌های لوکس نیز احداث خواهد شد.

 

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸مرداد
چند روز پیش یکی از وبسایت‌های مطرح و فعال دنیای خوردو، تصاویری تحت عنوان "تصاویر لو رفته و جاسوسی از نسل جدید کیا اسپورتیج" منتشر کرد و این در حالی است که مدل واقعی آن قرار است به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانفورت معرفی شود، ولی ما چندان مطمئن نیستیم که این تصاویر متعلق به نسل جدید کیا اسپورتیج باشد، چون هیچگونه نامی بر روی بدنه آن حک نشده و بر روی پلاک آن هم کلمه‌ای به نام "3D SQUIR" نوشته شده است.

تصاویری لو رفته که اسپورتیج خوانده می‌شوند!


               
مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸مرداد

، تصاویر زیر جاده های ارتباطی در سراسر دنیا هستند که به عنوان جاده های منحصر به فرد انتخاب شده اند و زیبایی خاصی نیز دارند که دیدن آنها خالی از لطف نیست.


مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸مرداد


 تاکید کارشناسان اقتصادی آن هم در آستانه بر داشتن تحریم‌ها علیه ایران بر آن است که در واردات کالا توجه بیشتری شود و به جای آنکه درآمدهای ملی صرف خرید کالاهای مصرفی شود لازم است بیشتر ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت و کشاورزی و مواد اولیه وارد کشورشود، اما در عمل گاه دیدن برخی اقلام وارداتی در فهرست گمرک شگفت‌آور است.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸مرداد
مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸مرداد

 این گونه به نظر می رسد که ویندوز 10 در پاکسازی خاطرات بد کار با ویندوز 8 موفق عمل کرده و همانند ویندوز 7 توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده است. مایکروسافت برای افزایش هرچه بیشتر دامنه نفوذ نسخه جدید سیستم عامل خود دانلود آن را برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8 رایگان اعلام کرد. این رویکرد موثر واقع شده و کاربرانی که به ویندوز 10 کوچ می کنند از زمان عرضه آن تاکنون روندی افزایشی را شاهد بوده است. در ادامه چند ویژگی پنهان که می توانند شما را هرچه بیشتر به ویندوز 10 علاقمند کنند، معرفی می کنیم.

5 ویژگی که ویندوز 10 را دوستداشتنی‌تر می کنند

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۸مرداد

 این مقاله را به عنوان 5 مورد از بهترین اسمارت فون های اندرویدی پیشرفته اختصاص داده ایم که به شدت نازک طراحی شده اند.

5 مورد از نازک ترین گوشی‌های اندرویدی موجود

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۳مرداد

دنیای ماشین ها طرفداران بسیار زیادی دارد. کمپانی های اتوموبیل سازی همیشه جزو پیشروان نوآوری در صنعت بوده اند و هر کدام از آنها هواداران متعصب خود را دارند.

  از فراری و لامبورگینی گرفته تا مرسدس بنز و بی ام و همه و همه خصوصیاتی دارند که علاقمندانشان را شیفته خود می کند.یکی از جذاب ترین بخش هایی که بسیاری از این خودروسازان در آن با یکدیگر در حال رقابت هستند، ماشین های اشرافی است. خودروهایی که چیزی بیش از یک شاسی، یک موتور و چهار چرخ هستند و سازندگان آنها تلاش کرده اند بیشترین امکانات ممکن را در بالاترین کیفیت در آنها قرار دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم فهرستی از لوکس ترین و اشرافی ترین خودروهای جهان را مرور کنیم.

شماره 10 - Audi A8 L W12


ماشین های برند آئودی همیشه به خوش ساخت بودن و در نظر گرفتن امکانات زیاد برای سرنشینان مشهور بوده اند. این روند در A8 هم حفظ شده و صندلی سرنشینان جلو دارای قابلیت تنظیم در 22 حالت مختلف، گرم کن، سیستم تهویه، ماساژ و گردنی های طبی است. اما این به معنی فراموش شدن سرنشینان ردیف عقب نیست. این صندلی ها نیز دارای گرم کن، تهویه، قابلیت ماساژ و گردنی های طبی هستند. همچنین یک پخش کننده DVD به همراه دو مانیتور 10 اینچی هم هست. در Audi A8 فرمان ماشین هم دارای گرم کن بوده شیشه های آن به صورت دوجداره و آکوستیک می باشند.

مجله خبری اینترنتی گیلان
۲۳مرداد

کشورهای جزیره ای مانند مالدیو، عمدتاً توریست پذیر هستند. اما به دلیل کمبود زمین کافی ، نمی توانند همه امکانات مورد نیاز توریست ها مانند هتل را بر روی عرصه خاکی خود بنا کنند.


مجله خبری اینترنتی گیلان