مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۰۶آبان

ششمین دوره انتخابات اتاق اصناف ایران با رقابت 26 کاندیدا روز سه شنبه ششم آبان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در هتل لاله تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دوره از مجموع 26 نفر به ترتیب 15 نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و 11 نفر از صنوف توزیعی و خدماتی انتخاب می‌شوند که برای تصاحب 6 کرسی هیات رئیسه اتاق با یکدیگر رقابت خواهند کرد. سابقه عملکرد اعضا در سطح استان‌ها، برنامه محوری، شناسایی دقیق مشکلات و معضلات پیش روی اصناف، ضرورت ارتباط رئیس اتاق با مسئولان قوای سه‌گانه، حمایت از اتاق های صنفی، پیگیری مسایل استانها، ارتقای جایگاه اصناف و افزایش توان رقابتی از جمله برنامه‌های ارایه شده نامزدها در این دوره است. اجرای بدون کم و کاست قانون نظام صنفی، اصلاح فوری موارد ضعف آن، اشراف و تسلط به مسایل اصناف، پیگیری مطالبات اصناف، اقدام برای رفع مشکلات مالی اتاق های اصناف، برگزاری دوره های آموزش کسب و کار از دیگر برنامه های نامزدهای این دوره از انتخابات اعلام شده است. براساس بررسی‌های صورت گرفته، از صنوف تولیدی پنج نفر به ترتیب آقایان فاضلی، صفایی، شکریه، راشدی، عزت پور و زند بیشترین شانس حضور را در هیئت رییسه دارند. در صنوف توزیعی نیز چهار نفر از نامزدها به ترتیب آقایان هاشمی، صدیقی، شجاع و رییسی از شانس بالایی برای حضور در هیات رییسه اتاق اصناف برخوردارند. هیات رییسه اتاق اصناف ایران 7 عضو دارد که 3 نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و 3 نفر از صنوف توزیعی و خدماتی هستند که توسط 140 نماینده پارلمان اصناف انتخاب می شوند و نفر هفتم از سوی وزیر صنعت ،معدن و تجارت منصوب می‌شود. پس از کناره گیری زودهنگام نوده فراهانی در حال حاضر علی فاضلی علاوه بر ریاست اتاق اصناف تهران، ریاست اتاق اصناف ایران را هم برعهده دارد.

۹۳/۰۸/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی