مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۰۷آبان


به گزارش انزلی کلاب به نقل از اکو ویژن: با وجود سردادن شعار شایسته سالاری و پرهیز از انتصابات خانوادگی در دولت تدبیر و امید، هرروز شاهد انتصاب نزدیکان مدیران در مناصب کلیدی هستیم.
به گزارش اکو ویژن ، دولت یازدهم در شرایطی مستقر شد که یکی از انتقادات اصلی به دولتهای قبلی انتصاب بستگان و وابستگان دولتمردان در مناصب کلیدی بود اما از کنار و گوشه اخبار متعددی از فامیل گرایی مدیران به گوش می رسد، انتصاباتی که اوایل کار از بستگان رییس جمهور و اعضای ارشد ریاست جمهوری آغاز شد و اکنون به رده های پایین تر رسیده است.
یکی از نقاط اصلی در انتصابات فامیلی ، سازمان مناطق آزاد تجاری است که همواره به عنوان حیاط خلوت دولتمردان مطرح بوده است.
اخیرا در پی انتصاب دکتر محمدعلی نجفی ، استاندار گیلان، رضا مسرور، خواهرزاده استاندار به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد صنعتی تجاری انزلی منصوب شده است. مسرور پیش ازین هم در دوره مدیریت نجفی در کیش ، سمتهای متعددی در این منطقه داشته است.
همچنین با انتصاب مسرور ، دومین خواهرزاده نیز در این منطقه پست گرفت. سید ابراهیم سقائی، خواهرزاده دکتر محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با حکم مسرور به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد.
اکوفارس آماده انتشار توضیح استاندار گیلان و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی است تا مشخص شود اصرار ایشان برای این انتصابات فامیلی چیست و آیا در میان مدیران شایسته این منطقه ، کسی نبود که لیاقت احراز چنین سمت هایی را داشته باشند؟/منبع: اکو ویژن / عکس: دیار میرزا
انزلی کلاب:
لازم به ذکر است لایحه جدید دولت به منظور افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی به گونه ای تنظیم گردیده است که دیگر شهرستان انزلی صاحب اکثریت محدوده منطقه آزاد انزلی نخواهد بود و بخش های زیادی از شهرستان رشت و شهرستان آستانه اشرفیه به محدوده منطقه آزاد انزلی افزوده خواهد شد، متاسفانه این طرح هنوز به تصویب مجلس و شورای نگهبان نرسیده زمینه ساز درگیری و نزاع سیاسی، اجتماعی بین شهروندان و مسئولین سیاسی استان شده است. لازم به ذکر است محمد باقر نوبخت نماینده سابق رشت و محمدعلی نجفی اصالتا اهل آستانه اشرفیه میباشند.
با این اوصاف به نظر میرسد، طرح ارائه شده از سوی منطقه ازاد انزلی برای افزایش محدوده منطقه آزاد نیازمند بازبینی و نظارت بیشتر میباشد چرا که تا کنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال صرف تاسیس اسکله ای جدید در کنار بزرگترین و قدیمی ترین بندر شمال کشور شده است، اما مسئولین منطقه آزاد انزلی و استاندار گیلان پا فشاری زیادی برای الحاق فرودگاه سردار جنگل رشت به عنوان یک لکه به محدوده منطقه آزاد انزلی دارند و از تاسیس یک فرودگاه در بندرانزلی خودداری میکنند و معلوم نیست چرا اگر قرار است فرودگاه رشت به عنوان یک لکه به منطقه افزوده شود استان گیلان نباید صاحب دومین فرودگاه خود در محدوده ی غرب گیلان شود؟!! که این رفتارها و تصمیمات متناقض، نیازمند ریشه یابی و موشکافی بیشتر توسط دستگاههای نظارتی کشوری است.

۹۳/۰۸/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی