مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۲۹آبان


 

 

 

نمایشگاه اختصاصی کالاهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه خودرو، مصالح و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، فرش و موکت و مبلمان امروز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز به کار کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه که پس از سفر دکتر روحانی به کشور آذربایجان برگزار شده است، نشان از عزم و تلاش تجار و بازرگانان ایرانی جهت حضور هرچه بیشتر در بازار کشور آذربایجان دارد.

در نمایشگاه اختصاصی ایران در باکو که از امروز به مدت 4 روز دایر و آماده بازدید علاقه‌مندان است، بیش از 50 شرکت ایرانی حضور دارند.

در حال حاضر عمده اقلام صادراتی ایران به کشور آذربایجان شامل مواد غذایی، محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، مواد پتروشیمی، فرش و موکت، تجهیزات برقی،خودرو و قطعات ماشین‌آلات صنعتی است.

کشور آذربایجان از پتانسیل قابل توجهی برای انجام پروژه‌های عمرانی از جمله ساختمان‌سازی، ساخت راه، سد و پل سازی، ساخت نیروگاه و پالایشگاه و مراکز لجستیک برخوردار است.

در سال‌های اخیر صادرات کشورمان به آذربایجان افزایش یافته و امید است پس از دیدار مقامات عالی رتبه دو کشور و برگزاری همایش‌های تجاری، نمایشگاه‌ها و تبادل هیأت‌های تجاری، حجم مبادلات تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، قرار است در آینده‌ای نزدیک «محمدرضا نعمت‌زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به منظور شرکت در کنفرانس «صنعت در قرن بیست و یکم» به کشور آذربایجان سفر کند.

۹۳/۰۸/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی