مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۰۲دی

اجلاس شورای اقتصادی اورآسیا

ولادیمیر پوتین گفت: ما توانستیم راه حل های مصالحه آمیز را بیابیم

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اجلاس شورای عالی اقتصادی اورآسیا اعلام نمود که روسای کشورهای اور آسیا بطور کلی « راه حل های مصالحه آمیز» در رابطه با مسائل موجود را پیدا کردند.

ولادیمیر پوتین گفت: « ما بحد کافی فعال و حتی می توانم بگویم با شدت زیادی به بحث درباره جزئیات کارهای مشترک پرداختیم و بطور کلی توانستیم راه حل های مصالحه آمیز را بیابیم».

وی متذکر شد که تعامل خبری در حال حاضر با موفقیت توسعه می یابد و نتایج مشخص آن جلوی چشم است. آغاز کار شورای اقتصادی اورآسیا به معنای گذار به مرحله همگرایی « پیشرفته تر» است.

ولادیمیر پوتین گفت: « اعتقاد کامل دارم که این امر انگیزه مکملی برای رشد و توسعه اقتصادی کشورهای ما خواهد بود و اتحادیه مبدل به یک مرکز قدرتمند رشد تمام منطقه خواهد شد و گردش کالا و سرمایه گذاری افزایش خواهد یافت و مناسبات کاری تحکیم خواهند یافت».

وی یادآور شد که از 2 ژانویه سال 2015 میلادی ارمنستان عضو کامل اتحادیه اقتصادی اورآسیا خواهد شد و قرقیزستان موافقتنامه عضویت در این اتحادیه را امضا خواهد کرد. بعلاوه، کشورهای دیگر نیز برای پیوستن به این اتحادیه ابراز علاقه کردند. به گفته پوتین « تهیه پروژه موافقت نامه تجارت آزاد با ویتنام وارد مرحله نهایی شده است و موافقتنامه های مشابه با ترکیه، هند و اسرائیل بررسی می شود». ولادیمیر پوتین در جریان سفر به ازبکستان گفت: در باره آغاز کار و ایجاد گروه کاری ( برای تکمیل اسناد) بین اتحادیه ما و ازبکستان در نقاط تجارت آزاد به توافق رسیدیم».
خواندن کامل متن: http://persian.ruvr.ru/news/2014_12_23/281640078/

۹۳/۱۰/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی