مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۰۱بهمن


توان عملیاتی بندر انزلی

در بندر « انزلی» 5 پروژه به ارزش کل حدود 180 میلیارد تومان پیاده می شود

سید علی نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مصاحبه با « ایسنا» اطلاع داد که در زمان حاضر در بندر « انزلی» 5 پروژه به ارزش کل حدود 180 میلیارد تومان ( تقریبا 55 میلیون و 400 هزار دلار با نرخ 32 هزار و 500 تومان در ازای یک دلار) پیاده می شود. اجرای بخش اعظم این پروژه ها در سال آینده به تقویم ایران به پایان خواهد رسید. به گفته آقای نعیمی، این طرح ها مشوق رشد اقتصادی و افزایش گردش کالا و توان عملیاتی بندر « انزلی» به میزان 20 درصد خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان یادآور شد که کریدور بین المللی ترانسپورت « شمال – جنوب» و « تراسک» از بندر « انزلی» عبور می کند. در سال جاری ( ایرانی)، حجم پردازش بارها در این بندر در مقایسه با سال گذشته حدود 27 درصد افزایش نشان داد. در بندر « انزلی» توجه زیادی به جلب سرمایه های خصوصی مبذول می دارند و سفر سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این بندر تأییدی بر این واقعیت است. آنها با نگاهی جدید به موضوع توسعه آن می نگرند.
خواندن کامل متن: http://persian.ruvr.ru/news/2015_01_20/282269110/

۹۳/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۱)

۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۱ محمد بستان پیرا
با سلام بن روزم
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی