مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۰۱بهمن


فیس بوک سرویس اشتراک ویدئو خود را راه اندازه می کند

طراحان این سرویس قول داده اند که محصول جدید کاملا متفاوت و منحصر بفرد طراحی شود.

شبکه ی اجتماعی فیس بوک در حال راه اندازی سرویس تصاویر یا به اصطلاح، سرویس اشتراک ویدئویی خود است. این پروژه هنوز در حال بهبود و گذراندن مراحل تست است و گفته می شود که تا پایان ماه جاره در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به نوشته ی مطبوعات و رسانه های خارجی، کاربران در این سرویس جدید خواهند توانست فعالیت هایی نظیر بارگذرای ویدئو، تماشای انواع ویدئو، تماشای برنامه های آنلاین و زنده و گذاشتن نظرات یا به اصطلاح، کامنت برنامه ها به صورت زنده بپردازند.

از این گذشته، این سرویس به لیست پخش نیز مجهز خواهد شد. بدین ترتیب، لیست های پخش آماده و یا ساخته شده توسط کاربر را می توان در بخش ویدئوی پروفایل فیس بوک پیدا نمود.

سازندگان این پروژه قول داده اند که طراحی سرویس اشتراک ویدئویی فیس بوک کاملا منحصربفرد باشد.

در حال حاضر، پرطرفدارترین سرویس اشتراک ویدئو جهان، یوتیوب است. به طور میانگین، ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر اینترنتی از سراسر جهان وارد این سایت می شوند. برای مثال، تعداد کاربرانی که در طول یک ماه وارد فیس بوک می شند، رقمی حدود 900 میلیون است. جالب است بدانید که بسیاری از کاربران فیس بوکی، در سایت فیس بوک مشغول تماشای ویدئوهایی یوتیوبی در صفحه ی دوستان خود می شوند.
خواندن کامل متن: http://persian.ruvr.ru/news/2015_01_20/282224008/

۹۳/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی