مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۲۰اسفند


انفجار آیفون در جیب یکی از شهروندان آمریکایی

یک گوشی هوشمند آیفون در جیب یکی از ساکنان ایالت نیوجرسی در آمریکا منفجر شد.

پرتال خبری "CNET " با اعلام این خبر می نویسد که این آیفون در جیب یک شلوار لی صاحبش قرار داشته و به صورت کاملا ناگهانی منفجر شد.

گفته می شود که این حادثه در روز 14 فوریه ی سال جاری میلادی اتفاق افتاد ولی تنها در روزهای اخیر مورد توجه مطبوعات و رسانه ها قرار گرفت. آقای "اریک جانسون" در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت که گوشی "iPhone 5C " در لحظه ی انفجار در جیب شلوارش قرار داشته است و هنگامی که می خواست کلیدهای خانه را از جیبش دربیاورد، صدایی شبیه به ترقه از جیبش به گوش رسید. سپس بلافاصه دودی بلند شد و جیب او آتش گرفت.

آقای جانسون در این رابطه می گوید:

"من بلافاصله از جایم پریدم و تلاش کردم تا گوشی را از جیبم خارج کنم. ولی گوشی به حدی داغ بود که نتوانستم به آن دست بزنم. بالاخره از شدت حرارت مجبور شدم شلوارم را پاره کنم و به پرتش کنم تا بتوانم از شر حرارت گوشی راحت شوم."

برخی از شاهدان ماجرا نیز می گویند که پیش از بروز این اتفاق، بویی شبیه به سوختگی را احساس کرده بودند.

پزشکان، درجه ی سوختگی جانسون را مابین 2 و 3 اعلام کرده و او مدت 10 روز را در بیمارستان سپری نمود. اکنون جانسون از بیمارستان مرخص شده است ولی باید مرتبا به پزشک معالج خود مراجعه کند.

نمایندگان کمپانی اپل قول داده اند تا در رابطه با موضوع انفجار این گوشی هوشمند، تحقیقات خود را آغاز کنند. همچنین گفته می شود که آقای جانسون، موضوع شکایت از کمپانی اپل را نیز بررسی می کند.
خواندن کامل متن: http://persian.ruvr.ru/news/2015_03_10/283263479/

۹۳/۱۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی