مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۲۹اسفند

 خودروی اختصاصی رئیس‌جمهور آمریکا که "کادیلاک وان" نام دارد و به آن "هیولا " نیز می گویند، در حدود 1.5 میلیون دلار قیمت دارد و کاملاً تحت نظر سرویس امنیتی دولت آمریکا ساخته شده است. در واقع خودروی ریاست جمهوری آمریکا را می‌توان یک خودروی زرهی کامل ضد گلوله و ضد بمب دانست. ناوگان رئیس‌جمهوری آمریکا 12 خودروی کادیلاک وان یکسان دارد که به صورت چرخشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خودروهایی که در حال استفاده نیستند در پارکینگ مخصوص سرویس امنیتی تحت نظارت 24 ساعته قرار می‌گیرند.


حداقل 2 خودرو در هر زمان رئیس‌جمهور آمریکا را همراهی می‌کنند. در برخی موارد در حدود 40 وسیله نقلیه دیگر از جمله نمونه‌های مشابه کادیلاک وان برای رد گم کردن، موتورسواران تشریفاتی و خودروهای امنیتی و آمبولانس ها، خودروی‌ رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند. 

تمام خودروهای کادیلاک وان توسط شرکت جنرال موتورز در دترویت آمریکا ساخته می‌شود که موتورهای بنزینی V8 دارند. حداکثر سرعت، وزن و تکنولوژی به کار رفته در شیشه ها جزء اطلاعات طبقه بندی شده بوده و جزئیاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

در ادامه اطلاعات بیشتری از خودروی رئیس‌جمهور آمریکا را در تصاویر مشاهده می‌کنید.












منبع : بازار خبر 

۹۳/۱۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۲)

۲۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۷ علی جهانگیر
من لینک وب شما رو قرار دادم ولی شما..... لطفا پیوندای دیگه رو که از اول ساخت وب بوده رو حذف کنید
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ علی جهانگیر
ممنون ولی اگه اسم وب من رو بذارید به جای آدرس ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی