مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

مجله خبری اینترنتی گیلان

دولت و ملت همدلی و هم زبانی

۱۳شهریور

 کمپانی آلمانی که در سال 2008 از زیمنس خریداری شد (پیش‌تر جزئی از زیمنس بود) و به واحدی مستقل تبدیل‌شده، در نظر دارد آنچه مشاهده می‌کنید را در بازار به فروش رساند.

بسیاری از کاربران در نگاه اول طراحی آیفون را در این گوشی دیده‌اند اما آیتم‌های طراحی از گلکسی اس 6 در آن بیشتر دیده می‌شود. لبه‌ها، فریم فلزی و پشت‌گوشی به‌صورت شیشه‌ای از ویژگی‌های گوشی است که می‌بینید. اسپیکرهای گوشی نیز کمی شبیه گلکسی است.

هر 3 مدل مجهز به 4G و حسگر اثر انگشت هستند که پاییز در اروپا و چین عرضه می‌شوند. مدل Me Pure که 5 اینچی است به قیمت 390 دلار، و مدل سطح متوسط Me نیز 530 دلار و مدل 5.5 اینچی Me Pro نیز 620 دلار قیمت خواهد داشت.

مدل Me و Me Pro  پردازنده اسنپ دراگون 810 با 3 گیگ رم (حافظه موقت) دارند. مدل Me Pure نیز اسنپ دراگون 615 دارد. هر 3 مدل نمایشگر فول اچ دی 1080 پیکسل دارند. هر 3 مدل دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی قوی برای گرفتن سلفی در خود جای‌داده‌اند و دوربین اصلی مدل Me Pure از نوع 20 مگاپیکسلی و دوگوشی دیگر 13 مگاپیکسل هستند.

 

 

 

 

 


 

۹۴/۰۶/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله خبری اینترنتی گیلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی